woensdag 30 december 2009

Luilekkerland en geen ijsballen meer!

Vandaag hebben we dit jaar voor het laatst weer de boodschappen gedaan, het bleef niet alleen hierbij, ik zag iets leuks hangen, het paste, de prijs was gehalveerd, joepie, weer iets leuks voor de jaarwisseling.
We kregen van de verkoopster twee kaarten voor koffie, ja hier in Duitsland krijg je dat in een betere modezaak, ook bleef het hier niet bij, een kwarkgebakje, ook niet te versmaden, we genoten van al dat lekkers.
In een andere zaak zag ik wat leuks voor Pol, een pluche speledingetje met piepje, hij kan er geen genoeg van krijgen, hij speelt echt met alles van zijn verzameling.
Toen viel mijn oog op Neopren Hunde Stiefel, die spotgoedkoop waren, ooit heb ik een poging gedaan om deze zelf te maken, ook een schoenmaker hoort bij z´n leest te blijven.
Vanmiddag had mijn Pol dus ook twee paar snowbootjes aan in de sneeuw, het was superglad, maar op de veldweg maakte hij een sprint, hij liep en rende als een volleerde Showbink, toen de sneeuw lichtblauw kleurde bij de schemering, gingen we huiswaarts.
Tja, nu was ik degene die vieze poten had..................en Polleke? Zijn pootjes waren schoon en droog, ...en warm bovendien.
Beardiertje

1 opmerking:

  1. Inderdaad erg handig dat er zo geen dikke sneeuwballen aan de poten meegenomen worden. Gelukkig blijven de poten in de sneeuw ook schoon zonder schoentjes aan.
    Ik wens jullie bij deze meteen een gelukkig en gezond 2010 toe!
    Lieve groetjes van Anita en Tender

    BeantwoordenVerwijderen