donderdag 22 januari 2009

Mijn neus loopt en mijn voeten ruiken!


Beardiebeer, hij rilde van de kou.
Moe blaft;" Jong hoe komt dat nou?
Je hebt dezelfde vacht als mij,
wollige wanten en sokken daarbij."
"Brrrr".....klappertande de Beardiebeer
"Ikke"......hij hoestte en nieste weer.
"Wat nies en blaf je toch allemaal,
dit wordt toch zeker geen griepverhaal?"
Voor dat zoonlief was bezweken.
lag hij al snel onder de deken.
Moes belde de arts heel snel,
even later klonk de bel.
"Ik ben zo snel mogenlijk gekomen,
Schat, ben altijd van je blijven dromen"
"Luister eens Doc, voor mij ben je nog steeds mijn Lex,
ook al hadden wij maar een keer........?"
Moes keek lachend deze keer,
naar haar kleine Beardiebeer.
"Luister eens kleine vent,
ik vrees dat jij een ijsbeer bent!"


Beardiertje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten