maandag 20 september 2010

Hoog knuffelgehalte!


Polleke had gisteravond een aantal keer overgegeven, hij is nu weer wat opgeknapt. Vanmorgen heb ik een heerlijke boswandeling met hem gemaakt door de regen, waar vele soorten paddestoelen voor een herfstig sfeertje zorgden, gelukkig heb ik een klep aan mijn capuchon van mijn regatta-outdoor, zodat ik geen hinder heb van de regen, de zon deed een poging om door de bewolkte lucht heen te schijnen, dus Piet Paulisma krijgt deze keer een ietsiepietsie gelijk.
Het land voorbij de paardjes, was net omgeploegd en voorzien van stro-resten en iets was op kippenmest leek, heerlijk om hier doorheen te wentelen, Pol voegde de daad bij z´n gedachte, effe DE beardie zijn, die de meeste bazen verafschuwen, geen nood, vanwege zijn kotsbekkie zou ik hem toch in bad doen, na een aantal uurtjes heb ik weer een frisse grote en een kleine beardie met een zeer hoog knuffelgehalte.


Beardiertje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten